

Lokální marketing je dnes v době online světa pořád velmi důležitý a váš realitní makléř ho nesmí zanedbávat.
Je nová doba a bohužel se pomalu zapomíná na lokální marketing a vše se i v našem realitním oboru překlápí na internet.
Je pravda, že dnes sežene přes 70 % zájemců přes inzertní portály, placenou propagaci a jinou online reklamu. Ale svět mimo počítače je pořád velmi úspěšný a přináší zhruba 30 % zájemců o vaši nemovitost.
Jen si to představte. Nasedáte ráno do auta, vyjíždíte ze své garáže, otevírají se vrata a najednou na vás vyskočí plachta s velkým nápisem z protějšího domu: „NA PRODEJ“.
Nebo najdete ve své poštovní schránce leták se sdělením, že dům hned vedle toho vašeho se prodává.
Jakmile si takové sdělení přečtete, v hlavě se vám mihne myšlenka:
Asi není třeba uvádět další příklady. Odůvodnění, proč by to mohlo sousedy zajímat, je hodně.
Důležité je, že touto metodou se dá přivést až 30 % zájemců na prohlídku prodávané nemovitosti.
Tak proč se o ně připravovat?
Příklad z praxe: Prodej domu na Praze 9, na kterém byla vyvěšena plachta dva týdny před zalistováním nemovitosti na realitní servery a inzertní portály.
Ozvalo se přibližně 20 místních zájemců a všichni chtěli dům vidět. Upřímně, nikdo z nás takovou reakci nečekal.
Počkali jsme ještě, až se nemovitost zveřejní, a teprve poté jsme udělali prohlídkové dny. Po zveřejnění přibylo ještě jednou tolik zájemců a ve finále se dům prodal místnímu zájemci o 1.500.000 Kč více, než na jaké ceně se začínalo.
Představte si, že byste nám svěřil prodej své nemovitosti a my bychom vám ji prodali o takovou částku navíc.
Vaše reakce by byla nejspíš podobná jako reakce původního majitele domu na Praze 9.
Byl nadšený.